ΝΕΑ

Πρώτο Πανελλήνιο Βραβείο για το 5o ΓΕΛ Περιστερίου

αναρτήθηκε στις 14 Απρ 2015, 3:53 π.μ. από το χρήστη Κυπρος 74 Δεν Ξεχνώ   [ ενημερώθηκε 14 Απρ 2015, 3:53 π.μ. ]

Η πολύπαθη ιστορική διαδρομή του Κυπριακού Ελληνισμού αφήνει ανεξίτηλα τα ίχνη της στη συλλογική συνείδηση και μνήμη. Σαράντα χρόνια μετά τη διχοτόμηση του «τυραγνισμένου» και μαρτυρικού νησιού, οι μαθητικές φωνές από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια βρήκαν την ευκαιρία να εκφράσουν με το δικό τους ιδιαίτερο και μοναδικό τρόπο το μήνυμά τους για την επιτακτική ανάγκη να πραγματοποιηθεί η επανένωση αυτού του «συρματοδεμένου» τόπου.

Τη δυνατότητα να παρουσιαστούν οι δημιουργίες των μαθητών, την προσέφερε η διενέργεια του εκπαιδευτικού προγράμματος-διαγωνισμού με τίτλο: «Κύπρος:1974-2014, 40 χρόνια. Δε ξεχνώ, Διεκδικώ, Δημιουργώ..». Τη συν-διοργάνωση του διαγωνισμού ανέλαβαν: η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Σπίτι της Κύπρου - Μορφωτικό γραφείο της Κυπριακής Πρεσβείας στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου και το τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας. Επιπρόσθετα το πρόγραμμα τελούσε υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας της Ελλάδας.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 420 σχολικές μονάδες και πάνω από 20.000 μαθητές με 3.000 περίπου μαθητικές δημιουργίες. Το 5ο ΓΕΛ Περιστερίου, κατάφερε να αποσπάσει το πρώτο βραβείο για τη συμμετοχή του στην κατηγορία «Ιστοσελίδες». Οι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους ιστότοπο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.kypros74.gr και προσέγγισαν το Κυπριακό πρόβλημα με την πρόθεση να προβληματίσουν αλλά και να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον όλων των νέων για τη σκλαβωμένη Κυπριακή γη. Η δυναμική ιστοσελίδα τους παρουσιάζει πλούσιο ιστορικό, πολιτισμικό και οπτικοακουστικό υλικό για να αισθητοποιηθεί εναργέστερα η ανορθολογική σκιά του άτοπου διαμοιρασμού του νησιού.

Η εκδήλωση βράβευσης των δημιουργιών θα γίνει την Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 και ώρα 12:00 το μεσημέρι στην Κεντρική Αίθουσα του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων.

1-1 of 1